10.8.12

10.8.2012

很快地来到了星期五

好累

我不可以太放松自己

因为时间一直在走动

我也必须努力追上去
________________
今天分了law paper,

Yea,i passed it,

Fifty five,

I aimed to pass before i go for that test because i fail in first test

But when i get fifty fìve

I become greedy

I reached my target and now..

My target is eighty..

It seems impossible

But since i got the technique and im improving

So..why not?

Keep it up autumn..
________________
有些事情是没有办法控制的

所以我还是做好本份就好
______________
即然有同样的起跑点

别人做得到的

自己也一定做得到

我找到了方向

找到了学习的目标

找到了我读书时该学学的模范人物

这是...秘密

沒有留言:

張貼留言